kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הלל אומר אל תפרוש מן הצבור, ואל תאמין בעצמך על יום מותך, ואל תדין את חברך עד שתגיע למקומו, ואל תאמר דבר שאי אפשר לשמוע, שסופו להשמע, ואל תאמר לכשאפנה אשנה, שמה לא תפנה. אבות ב' – ד Hilelis sako: „Neatsiskirk nuo bendruomenės, netikėk savimi (kad nenusidėsi) iki mirties dienos, neteisk savo draugo, kol neatsidursi jo vietoje... nesakyk, kai turėsiu laiko, pradėsiu mokytis, nes gali būti, kad niekda neturėsi. (Avot 2 – 4)

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות יט

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Išminčiai pasakė: „Jis – blogio instinktas, jis – Satan, jis – mirties angelas, jis nusileidžia ir sugundo, ir paskui pats pakyla (į Dangų) ir kaltina, kol galiausiai paima žmogaus sielą“ (Talmudas, Bava Batra 17).

115/115772.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה מג

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi paskutinio rešimo de itlabšut aspekto pasilikimas kiekvieno parcufo masache de roš, sąlygojo dviejų pakopų „zachar“ (vyriškos) ir „nekeva“ (moteriškos) išėjimą.

115/115771.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות סב ,סג, סד

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi, kai žmogus nusipelnė „sugrįžimo iš baimės“, jis tapo pasiruošęs tikro užsiėmimo Tora ir priedermėmis dėka nusipelnyti „sugrįžimo iš meilės“.

115/116647.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה לז

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi išaiškinome vienas žemiau kito parufim išėjimą, kurį sąlygojo or pnimi ir or makif bitūšas.

115/115754.jpg

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות יד

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar galime suprasti aukščiau paminėtą midrašą, kur pasakojama apie keturis angelus Chesed, Cdaka, Emet ir Šalom, su kuriais Kūrėjas tarėsi dėl žmogaus sukūrimo.

115/117138.jpg