kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • Ir pasiuntė (Balakas) pasiuntinius pas Bilamą ben Beorą į Petorą..., kad pašaukti jį, sakydamas: Štai tauta išėjo iš Egipto ir „uždengė“ visą žemės paviršių, ir ji įsikūrė priešais mane. Ir dabar, ateik, prakeik man šią tautą, nes ji stipresnė už mane, gal tada aš pajėgsiu sumušti ją ir išvarysiu iš žemės, nes aš žinau, ką tu palaimini, tas būna palaimintas, o ką prakeiti, tas būna prakeiktas. (Bemidbar 22 – 5, 6)
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

Praktinė Halacha (Įstatymai)

ברית־מילה Brit-mila

I. M. Lav

Didžiausia garbė tenka tam, kuris apipjaustymo metu laiko kūdikį ant kelių. Šis žmogus vadinasi סנדק sandak (nuo graikų žodžio, reiškiančio "globėjas"). Tradiciškai mama nusprendžia, koks bus sūnaus vardas. Priimta suteikti jam dėdės arba kito šeimos nario (mirusio) vardą, kurį nori įamžinti.

115/116212.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

Pesachas

I. M. Lav

„Šir aširim“ išreiškia nesugriaunamą sąjungą tarp mylimojo (Kūrėjo) ir nuotakos (Izraelis). Išminčiai teikė šiai knygai ypatingą reikšmę. Rabi Akiva netgi pasakė: „Visos Tanacho knygos šventos, bet „Šir aširim“ - šventų švenčiausia“. Skaityti „Šir aširim“ per Pesachą yra ypatingai svarbu.

115/116323.jpg

מבוא לספר הזהר לד

Pratarmė knygai Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir nesistebėk tuo, nes panašiai yra ir mūsų materialiame suvokime. Pavyzdžiui paimkime mūsų sugebėjimą matyti, t.y. mes matome prieš save didelį, pilną ir nuostabų pasaulį. Tačiau iš tikro mes „matome“ visą šį pasaulį tik savo viduje.

115/117234.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה מו,מז

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi paaiškinome or mekif ir or pnimi bitūšą, kai parcufas sukuria guf aspektą.

115/115779.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות עח, עט, פ

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir pasakysiu tau, kad šis „matymas“ ateina pas žmogų dėka „akių atvėrimo“ Šventoje Toroje, kaip pasakyta: „atverk man akis ir pamatysių stebuklus iš Tavo Toros“(Tehilim 119 – 18).

115/116693.jpg