kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וזה שאמרו בתיקונים (תיקון ל' נתיב תנינא) וז"ל קומו ואתערו לגבי שכינתא דאית לכון לבא בלא סוכלתנו למנדע בה, ואיהי בינייכו. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Tikunim Zohar parašyta (Tikun 30): „Atsibuskite ir atsikelkite dėl šventos Šchinos, nes pas jus širdis tuščia, be suvokimo, kad pažinti ir suprasti Ją, nors Ji ir yra jumyse“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

פתיחה לחכמת הקבלה סט

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi cimcum bet, atsiradęs parcufe Nekudot de Sag, įvyko dėl dešimties Nekudim sfirot sukūrimo, ir tai (eilės tvarka) yra ketvirtas A‘‘K parcufas (išėjęs po A‘‘K).

115/115823.jpg

מאמר לסיום הזוהר ח

Straipsnis Zoharo užbaigimui

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir mes lyginame Kūrėjo mintis, t.y. Toros paslaptis ir Toros „skonius” su „virve” todėl, kad yra daug „formos sutapimo” su Kūrėju pakopų.

115/115822.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה סח

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taip pat ir gufo zon, vadinami n – h – j – m, taip pat pasidalino į dvi dalis. Taigi malchut, būdama „nukva“ („moteris“, mot. aspektas) buvo labiausiai pažeista, ir todėl ji pasisdarė pasaulio Asija vieta.

115/115821.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה סו, סז

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi, iškart su cimcumu, t.y. iškart su malchut pakilimu į biną, dar prieš „man“ (maldos) pakėlimą, ir prieš zivugą pasaulio A‘‘K nikvei einajim, Nekudot de Sag parcufas pasidalino į keturias dalis.

115/115819.jpg

מאמר לסיום הזוהר ו

Straipsnis Zoharo užbaigimui

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar tampa aiškus visas žmogaus, nusipelniusio vėl susijungti su Kūrėju, šlovingumas ir privalumas, kai žmogus nusipelno „formų sutapimo“ su Palaimintu Kūrėju.

115/115818.jpg