Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] ... ... ... [874] [875] [876] [877] [878] > Atgal
Taigi, iškart su cimcumu, t.y. iškart su malchut pakilimu į biną, dar prieš „man“ (maldos) pakėlimą, ir prieš zivugą pasaulio A‘‘K nikvei einajim, Nekudot de Sag parcufas pasidalino į keturias dalis.
Dabar tampa aiškus visas žmogaus, nusipelniusio vėl susijungti su Kūrėju, šlovingumas ir privalumas, kai žmogus nusipelno „formų sutapimo“ su Palaimintu Kūrėju.
Taigi paaiškinome, kad visa cimcum bet esmė įvyko tik Nekudot de Sag parcufe.
Tačiau koks gi yra žmogaus, nusipelniusio ateiti į „susiliejimą“ su Palaimintu Kūrėju šlovingumas ir privalumas?
Tačiau kiekvienas, įsigilinęs į šiuos dalykus, iš tikro labai nustebs: Kaip galima žmogui ateiti į visišką „formų sutapimą“ su Kūrėju?