Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] ... ... ... [862] [863] [864] [865] [866] > Atgal
Iš tikro kiekvienam „blaivaus proto” žmogui aišku, kad kai mes nagrinėjame dvasinį dalyką, ir tuo labiau „Dieviškumą“, mes negalime naudotis įprastiniais mūsų žodžiais ir išsireiškimais.
Tora, pasakodama apie Abrahamą, kaip Kūrėjas liepė jam apsipjaustyti pačiam ir apipjaustyti visus savo namų vyrus, sako: "Štai mano sąjunga, kurią jūs turite saugoti - sąjunga tarp Manęs ir jūsų, tarp Manęs ir tavo palikuonių, kurie bus po tavęs: tegul bus apipjaustytas pas jus kiekvienas vyras".
Šios maldos įvedimas priskiriamas Icchakui, apie tai yra užuomina Toroje: „Ir išėjo Icchakas vakarop pasimelsti į lauką“ (Berešit 24). Ši malda atitinka auką, kurią aukodavo Šventykloje antroje dienos pusėje. Išminčiai pabrėžia ypatingą „Mincha“ maldos reikšmę ir sako, kad jos laikas – ypatingo Kūrėjo maloningumo laikas.
Kai apatiniai pakelia man iš bchinos dalet avijuto, tada yra išanalizuojamas keter ir jechidos pakopos achapas, antros rūšies dešimties sfirot užpildymui.
Ir dabar mums atsivėrė galimybė suprasti Ketvirtą tyrinėjimą.