Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] ... ... ... [874] [875] [876] [877] [878] > Atgal
Taigi, kaip jau yra paaiškinta, parcufe dingsta paskutinis aspektas, šiuo atveju bchina dalet, ir pasilieka bchina gimel, iš kurios išeina chochmos pakopa.
Moteris turi vykdyti tas pačias priedermes, kaip ir vyras, bet su viena išimtimi: ji laisva nuo tų Toros prisakymų, kurie susiję su tam tikru nustatytu laiku, pavyzdžiui, nuo priedermių „tfilin“ ir „cicit“, kurių vykdymas apribotas šviesiuoju paros laiku.
Šis išminčių pasakymas lygtai sako mums: „paaiškintite mane“.
Taigi baigėsi leistis visas Aba ve Ima achorajim, t.y. achapas.
Pats Šabato nustatymo pagrindas pateikiamas jau dešimtyje įsakymų: „Nes šešias dienas Kūrėjas kūrė dangų ir žemę, jūrą ir viskas kas juose, ir ilsėjosi septintą dieną, todėl palaimino Kūrėjas Šabato dieną ir pašventino ją“. Ir šis pagrindas, kuris remiasi pačios Toros pasakojimu apie pasaulio sukūrimą, pabrėžia Šabato vaidmenį šiame pasaulio sukūrime.