kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Pirmiausiai turime suprasti, ką reiškia Kūrėjo veidas? Juk parašyta: „paslėpsiu veidą“.

115/115189.jpg

הקדמה לספר הזהר מז

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir kaip jau sakėme, kad parcufe nefeš, kurį įgyja žmogus užsiiminėdamas Tora ir priedermėmis be intencijos, jau yra apsirengęs taškas ruach.

115/115260.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות מו

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Toroje taip aprašytos šios pakopos: „Ir užsidegs Mano pyktis tą dieną ir paliksiu juos, ir „paslėpsiu veidą“ nuo jų. Ir ištiks juos didelės bėdos. Ir pasakys jie tą dieną: „Ar ne todėl, kad nėra Kūrėjo manyje ištiko mane šis blogis. O Aš tą dieną „paslėpte paslėpsiu“ savo veidą, už visą tą blogį, kurį jie padarė, nes atsisuko į kitus dievus“ (Dvarim 31 – 17).

115/115224.jpg

הקדמה לספר הזהר

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir žinok, kad sfirot yra absoliutus dieviškumas, todėl nėra jose jokio skirtumo tarp sfiros keter, esančios pasaulio Adam Kadmon viršuje, nuo sfirot malchut, esančios pasaulio Asija apačioje.

115/115338.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir kai gerai įsižiūrėsime į tai, kaip žmogus jaučia Kūrėjo valdymą, mes čia rasime keturias pakopas. Tai reiškia, kad kiekvienoje pakopoje yra ypatingas, būdingas tik tai pakopai, Kūrėjo valdymo supratimas ir pajautimas.

115/115398.jpg