Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] ... ... ... [845] [846] [847] [848] [849] > Atgal
Ir kaip jau paaiškinta, kad dėl or mekif ir or pnimi bitūšo malchut amesajemet masachas sugrįžo į malchut amizdaveget aspektą.
Dabar galime suprasti gėrio ir blogio „Pažinimo medžio“ nuodėmę, kurios gilumas neišpasakytas, ir išminčiai, „atvėrę mums sprindį“, uždarė dešimt.
Dabar paaiškinsime penkių pasaulio Acilut parcufų pakilimo į penkis A‘’K pasaulio parcufus tvarką.
Daugelis klysta ir lygina mūsų šventą Torą su „musaru“ (doroviniu – etiniu mokymu).
Pradžioje reikia suprasti, kodėl skaitosi dešimt parcufo Ain Bet sfirot, kaip pirmo Adam Kadmon parcufo sūnus ir palikuonis?