kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהוה על כן קראה שמו יהודה ותעמד מלדת. בראשית כט' – לה Ir pastojo (Leja) vėl ir pagimdė sūnų, ir pasakė: „Dabar padėkosiu Kūrėjui“, todėl pavadino vardu „Jehuda“ (padėka) , ir nustojo gimdyti. (Berešit 29 – 35)

מבוא לספר הזהר טו

Pratarmė knygai Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi, kai forma jau buvo „apsirengusi“ kokioje nors materijoje, mes savo vaizduotėje galime visiškai „nurengti“ ją nuo materijos, ir suvokti ją abstrakčiai.

115/115575.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

„Mezuza“

I. M. Lav

Pasakyta Toroje (Dvarim, 6 ir 11): „...ir parašyk jas [t.y. atitinkamas Toros ištraukas] ant savo namų durų staktų ir ant savo vartų“. Šiais žodžiais Tora kalba apie „mezuzos“ priedermę.

115/115949.jpg

מהות הדת ומטרתה ד

Religijos esmė ir tikslas

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Jau išaiškinome, kad Kūrėjas yra „absoliučiai geras“, ir Jis valdo mus su absoliutaus gerumo savybe, be jokių blogio priemaišų.

115/116137.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Todėl dabar galima išsiaiškinti problemą, kad iš sielos, prieš nusileižiant jai į kūną, paimama priesaika: „nors ir visas pasaulis tvirtins, kad tu teisuolis, būk savo akyse, kaip nusidėjėlis”.

115/115574.jpg

מוא לספר הזהזר

Pratarmė knygai Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Pirmame lygyje – „materijoje“, t.y. mums atsiveriančiame kiekvienos esmės veikime, mes turime absoliutų suvokimą.

115/115573.jpg