Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] ... ... ... [872] [873] [874] [875] [876] > Atgal
Tai Abrahamo, Icchako, Jakovo, Josefo, Moše, Arono ir Davido sielos, ir kiekvienas „ušpizinas“ iš eilės atstovauja juos visus.
„Palapinių šventę padaryk sau 7 dienas, kai surinksi tavo aruodo ir tavo girnų derlių . Ir džiaukis tavo šventės metu... ir būsi tik džiaugsme“ (Dvarim, 16).
Sukot palapinės pagrindas – tai stogas („schach“ – stogas iš šakų). Nes palapinės esmė yra šešėlio padarymas. Todėl Zohar knygoje Sukot palapinė yra vadinama „דמהימנותא צילא“ – „tikėjimo šešėlis“.
Iš tikro po Jom Kipuro teismo, kai jau „išaukštinti teisuoliai“, o „nusidėjėliai nuteisti mirčiai“, tada ateiname prie priedermės: „Išeik iš pastovaus būsto ir gyvenk laikiname“.
Kadangi artinasi mūsų džiaugsmo šventė (Sukot) pakalbėsiu apie ją, su Kūrėjo pagalba. Parašyta: „Būsi tik džiaugsme“ (Dvarim 16 – 15), teisingiau skambėtų „Būsi džiaugsme“, tačiau čia slypi dalykas, apie kurį kalbėjau jau ne kartą.