Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] ... ... ... [862] [863] [864] [865] [866] > Atgal
Roš-Ašana, kaip Teismo dienos esmė yra išreiškiama ypatinga priederme, skirta tik šiai dienai – tai „šofaro“ pūtimas.
Roš-Ašana trapezos pradžioje yra laikomasi papročių, kurių tikslas – pradėti naujus metus gerais ženklais.
„Pūskite „šofarą“ mėnesio pradžioje, nustatytu laiku, mūsų šventei! Nes tai įstatymas Izraeliui, Jakovo Kūrėjo nustatymas“ (Tehilim 81).
Pradėjo senolis ir pasakė: „Pūskite šį mėnesį šofarą nustatytu laiku ( בכסה uždengtą) šventės dieną“ (Tehilim 81 – 4).
Kartu tampa aiškus ir Penktas klausimas. Klausėme, kaip galima, kad iš amžino išeitų veiksmai neamžini, laikini ir baigtiniai?