[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] ... ... ... [874] [875] [876] [877] [878] > Atgal
Ir tai trijų aspektų: „Priedermė“ (micva – מצוה); „Prasižengimas“ (avera – עבירה); ir „Galimybė“ (rešut – רשות) paslaptis.
Kaip jau kalbėjau Baal Šem Tovo vardu, kad prieš priedermės vykdymą nereikia galvoti apie Apvaizdą. Bet atvirkščiai, žmogus turi pasakyti: „Jei ne aš už save, tai kas už mane“.
Tad, kai kalba eidavo apie naudą dvasingume ir naudą mokiniams, ravas Baruchas visiškai negailėdavo jėgų ir pastangų.
„Keturi įėjo į „Pardes“ פרדס (Rojaus Sodą)“.
Ir visam šiam dalykui yra aiški priežastis, t.y. sumažėjo tikėjimas Kūrėju bendrai, ir tikėjimas šventais kartos išminčiais atskirai.