kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וזה שאמרו בתיקונים (תיקון ל' נתיב תנינא) וז"ל קומו ואתערו לגבי שכינתא דאית לכון לבא בלא סוכלתנו למנדע בה, ואיהי בינייכו. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Tikunim Zohar parašyta (Tikun 30): „Atsibuskite ir atsikelkite dėl šventos Šchinos, nes pas jus širdis tuščia, be suvokimo, kad pažinti ir suprasti Ją, nors Ji ir yra jumyse“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות כה

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar matai, kad klausimai, kuriuos iškėlėme šio įvado pradžioje visai neturi tvirto pagrindo. Tačiau šie klausimai - tai blogio instinkto pinklės, kuriomis yra gaudomos patiklios sielos.

115/115504.jpg

הקדמה לספר הזהר כב,כג

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Iš tikro visos šios trys norų rūšys bendru atveju randasi kiekviename žmoguje.

115/115503.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir kad nebūtų čia suklydimo, iškart savo žodžių pradžioje rabi Chaimas Vitalis pateikia tvirtinimą. T.y. siela susijungia su kūnu, tik būdama ištaisyta Toros priedermėmis, 613 priedermėmis (būtent).

115/115502.jpg

הקדמה לספר הזהר כא

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Visa naujai sukurtos kūrinijos materija kaip dvasinė, taip ir materiali yra nei daugiau, nei mažiau, tik noras gauti (racon lekabel).

115/115501.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir jei nepamatė gero ženklo per šį laikotarpį, tegul neapgaudinėja žmogus savęs klaidingomis iliuzijomis ir lūkesčiais. T.y. tegul žino, kad jau nepamatys gero ženklo niekada. Todėl žmogus iš karto turi imtis veiksmingų priemonių, kad galėtų ateiti į mokymą lišma ir nusipelnyti Toros išminties.

115/115500.jpg