kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהוה על כן קראה שמו יהודה ותעמד מלדת. בראשית כט' – לה Ir pastojo (Leja) vėl ir pagimdė sūnų, ir pasakė: „Dabar padėkosiu Kūrėjui“, todėl pavadino vardu „Jehuda“ (padėka) , ir nustojo gimdyti. (Berešit 29 – 35)

פרי חכם אגרות קודש פא

„Šventi laiškai“ psl. 81

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Pakalbėkime apie atgailą. Tai galima pavadinti „tobulumu“, kai pamatai, kad viskas yra apspręsta iš anksto.

115/115236.jpg

פרי חכם אגרות קודש סא

„Šventi laiškai“ psl. 61

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Kaip jau kalbėjau Baal Šem Tovo vardu, prieš priedermės vykdymą nereikia galvoti apie Apvaizdą. Bet atvirkščiai, žmogus turi pasakyti: „Jei ne aš už save, tai kas už mane“.

115/115237.jpg

זהר בית שלישי לא כתיב באורייתא

Zohar „Trečioji Šventykla neaprašyta Toroje“

rabi Šimonas ben Jochajus

Vieną dieną atėjo filosofas, pasaulio tautų išminčius ir paklausė rabi Šimoną: „Senoli, senoli turiu tau tris klausimus.

115/115247.jpg

שמעתי לו

„Šamati“ 36

tai, ką girdėjo ravas Baruchas Ašlagas iš savo tėvo Baal Sulamo

Žmogus susideda iš trijų (dvasinių) „kūnų“: a) „vidinis“ kūnas – šventos sielos „drabužis“; b) „klipat noga (švytintis, analizė) – pusiau netyras ir pusiau šventas; c) „miška de chivija“ – „gyvatės oda“ (netyras, visiškai nepataisomas).

115/115255.jpg

שלבי הסולם הקשר בין פסח, למצה, מרור

Ryšys tarp Pesacho, macos ir karčiosios žolės

ravas Baruchas Ašlagas

Pesacho Agadoje parašyta: „Šventyklos priminimas pagal Hilelį. Hilelis, kai dar stovėjo Šventykla, taip švęsdavo Pesachą: sudėdavo Pesacho auką, macą ir maror (karčiąsias žoles) ir valgydavo kartu. Tuo įvykdydamas priedermę „su maca ir maror valgykite ją (Pesacho auką)“.

115/115253.jpg