kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והנה האדם בעת שנולד, יש לו תכף בחינת נפש דקדושה, ולא נפש ממש, אלא בחינת אחורים של הנפש, שפירושו בחינה אחרונה שלה, המכונה, מפאת קטנותה, בשם נקודה. בעה''ס, הקדמה לספר Iš tikro žmogui gimus, jau yra pas jį „šventa siela“. Ne šventa siela būtent, o tik sielos „kita pusė“, t.y. „paskutinis“ sielos aspektas, dėl savo mažumo dar vadinamas „tašku“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Todėl patariama tada, kad patrauktų ranką nuo atviros Toros ir užsiimtų „išmintimi apie tiesą“ (kabala). Todėl, kad užsiimant „išmintimi apie tiesą“, yra lengviau pritraukti Toros švytėjimą, negu užsiimant atvira Tora.

115/115498.jpg

הקדמה לספר הזהר יט

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar išsisprendžia ir Ketvirtas klausimas.

115/115496.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות כא

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Iš tikro matome, kad nereikia čia ypatingų išankstinių gabumų, o tik dviejų savybių (sgula): Kūrėjo baimės ir priedermių vykdymo. To dėka mes nusipelnome visos Toros išminties.

115/115495.jpg

הקדמה לספר הזהר יח

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Kartu tampa aiškus ir penktas klausimas.

115/115494.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות כ

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tik pataria jam peržiūrėti savo mokymo tvarką ir kelius. T.y. pabandyti pas kitą mokytoją (ravą) arba pabandyti mokytis kitą traktatą ir pan. Tik jokiu būdu nepalikti Toros (neduok dieve). Netgi atviros Toros.

115/115493.jpg