kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!
  • ואמרת לבנך: עבדים היינו לפרעה במצרים ויציאנו יהוה ממצרים ביד חזקה.דברים ו' – כא', הגדה של פסח Ir pasakyk savo sūnui: Vergais buvome pas faraoną Egipte, ir išvedė mus Kūrėjas iš Egipto „stipria ranka“. (Dvarim 6 – 21)
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

הקדמה לספר הזהר סג

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tai reiškia, kad visi sutinka, kad pirmieji išminčai buvo svarbesni už paskesniuosius, tačiau pagal Toros išminties supratimą, vėlesni išminčiai yra žymiai svarbesni už pirmuosius.

115/115503.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir todėl žmogus dar kol kas negali vadintis „absoliutus teisuolis”. Tai reiškia, kad žmogus, nusipelnęs Kūrėjo veido atvėrimo, t.y. absoliutaus Kūrėjo gerumo, kas tinka Kūrėjo vardui, vadinasi „teisuolis”, nes pateisina Kūrėjo valdymą ir mato, bei supranta šio valdymo tikrą esmę.

115/115183.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

Dešimt atgailos dienų, Gedalijos pasninkas ir Šabat šuva

I. M. Lav

Talmude, traktate Roš-Ašana, sakoma, kad per Roš-Ašana danguje atverčiamos trys knygos. Į pirmąją įrašomi vardai teisuolių, kuriems dovanojamas gyvenimas ateinančiais metais, į antrąją – vardai nusidėjėlių, pasmerktų mirčiai, o į trečiąją įrašomi vardai „viduriniųjų“.

111/111014.jpg

הקדמה לספר הזהר סב

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taip pat reikia suprasti, kad pirmųjų kartų dvasinis – dorovinis lygis yra nepalyginamai aukštesnis už dabartinių.

115/115408.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

Roš-Ašana

I. M. Lav

Nors abi Roš-Ašana dienos - Teismo dienos, jose nėra liūdesio ir nusiminimo. Atvirkščiai: per tas dienas reikia džiaugtis ir linksmintis. Įsitikinimas tuo, kad Kūrėjas parodys Savo gerumą ir ateinančiais metais nepaliks be gailestingumo, panaikina melancholiją, būdingą „Teismo dienoms“.

111/111012.jpg