kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וטעם דבריהם הוא, כמו שבארנו, שבהיות כל עוסקי התורה, מזלזלים בפנימיות שלהם, ובפנימיות התורה, ומניחים אותה, כמו דבר שאין צורך בו בעולם. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Iš tikro kol visi, užsiimantys Tora, nevertina savo „vidinės“ pusės, t.y. neužsiima „vidine“ Tora, ir skaito tai ne pirmo svarbumo dalyku, neturinčiu didelės vertės pasaulyje. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taip pat keista, ar gali būti, kad nei vienoje kartoje nebuvo žmonių, kurie atliko “vieną priedermę“? Ir kodėl pasaulis dar nepersvertas į „nuopelnų pusę“?

115/115617.jpg

מבוא לספר הזהר לה

Pratarmė knygai Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Iš tikro čia slypi labai subtili paslaptis, todėl aš bijau (sako autorius), kad skaitytojas nesuklystų šių dalykų supratime.

115/115616.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tačiau iš pirmo žvilgsnio šie dalykai nesuprantami nuo pradžios iki galo. Taigi pradžioje sako, kad žmogus, padaręs vieną priedermę, iškart persveria save į nuopelnų pusę, nes yra teisiamas pagal daugumą.

115/115615.jpg

מבוא לספר הזהר לד

Pratarmė knygai Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir nesistebėk tuo, nes panašiai yra ir mūsų materialiame suvokime.

115/115614.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספרות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Iki šiol aiškinomės dvi pakopas meilės, priklausančios nuo kokios priežasties. Dabar reikia suprasti, kaip žmogus nusipelno su Kūrėju meilės, nepriklausančios nuo jokios priežasties, santykių.

115/115613.jpg