Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] ... ... ... [868] [869] [870] [871] [872] > Atgal > Atgal.
„Sugrįžimo iš meilės“ dėka visi žmogaus tyčiniai nusikaltimai virsta nuopelnais.
Parašyta: „Ir apsigyveno Jakovas tėvo (Icchako) gyvenamojoje žemėje Kenaane. Štai Jakovo giminė (genealogija), Josefas būdamas septyniolikos metų ganė su broliais gyvulius“ (Berešit 37 – 1, 2).
Taip pat reikia suprasti, kodėl yra draudžiama ginčytis su pirmaisiais išminčiais, kas liečia atvirą Torą.
Išeina, kad dabar žmogus randasi „viduryje“ tarp baimės ir meilės, ir todėl vadinasi „vidurinysis“.
Tai reiškia, kad visi sutinka, kad pirmieji išminčai buvo svarbesni už paskesniuosius, tačiau pagal Toros išminties supratimą, vėlesni išminčiai yra žymiai svarbesni už pirmuosius.