kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • רבי יוסי הגלילי אומר אין זקן אלא מי שקנה חכמה. קידושין לב' – ב. שלבי הסולם, מועדים, מהו ענין יסורים בעבודה Rabi Josi iš Galilėjos sako: Senas – tas, kas įgijo išmintį. (Talmudas, Kidušin 32 – 2), (Šlavei haSulam „Kentėjimai dvasiniame darbe“)

פתיחה לחכמת הקבלה ה

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Todėl reikalingi keturi aspektai, esantys Kūrėjo varde „Havaja“, ir vadinami Chochma, Bina, Tiferet ir Malchut.

115/115696.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה ד

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi „noras gauti“ turi praeiti keturis aspektus, kurie yra pasauliuose ABJA, nes yra didelis dėsnis, liečiantis „indų“ aspektą: Šviesos įėjimas ir išėjimas daro indą norimą (tinkamą) savo vaidmeniui.

115/115694.jpg

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות ג

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Kad paaiškinti šį klausimą, paimkime pakopą „kalbantis” (žmogaus). Joje mes išskiriame keturis lygius, vienas aukščiau kito.

115/115698.jpg

התבוננות שבועית פרשת בהר

Savaitinė įžvalga Toros daliai Behar

pagal mokyklą Hasulam, vad. ravo Adam Sinaj

Parašyta: „Ir septintais metais žemėje bus Šabatų Šabatas (שבת שבתון – Šabat Šabaton), Šabatas Kūrėjui, lauko nesėk ir vynuogyno nenuiminėk“ (Vajikra 25 – 4).

107/107458.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir visa ši „noro gauti” vystymosi tvarka yra tam, kad atvesti šį „norą gauti” į galutinę savo formą, mūsų pasaulyje.

115/115692.jpg