kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהוה על כן קראה שמו יהודה ותעמד מלדת. בראשית כט' – לה Ir pastojo (Leja) vėl ir pagimdė sūnų, ir pasakė: „Dabar padėkosiu Kūrėjui“, todėl pavadino vardu „Jehuda“ (padėka) , ir nustojo gimdyti. (Berešit 29 – 35)

הקדמה לספר הזהר מז

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir kaip jau sakėme, kad parcufe nefeš, kurį įgyja žmogus užsiiminėdamas Tora ir priedermėmis be intencijos, jau yra apsirengęs taškas ruach.

115/115260.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות מו

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Toroje taip aprašytos šios pakopos: „Ir užsidegs Mano pyktis tą dieną ir paliksiu juos, ir „paslėpsiu veidą“ nuo jų. Ir ištiks juos didelės bėdos. Ir pasakys jie tą dieną: „Ar ne todėl, kad nėra Kūrėjo manyje ištiko mane šis blogis. O Aš tą dieną „paslėpte paslėpsiu“ savo veidą, už visą tą blogį, kurį jie padarė, nes atsisuko į kitus dievus“ (Dvarim 31 – 17).

115/115224.jpg

הקדמה לספר הזהר

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir žinok, kad sfirot yra absoliutus dieviškumas, todėl nėra jose jokio skirtumo tarp sfiros keter, esančios pasaulio Adam Kadmon viršuje, nuo sfirot malchut, esančios pasaulio Asija apačioje.

115/115338.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir kai gerai įsižiūrėsime į tai, kaip žmogus jaučia Kūrėjo valdymą, mes čia rasime keturias pakopas. Tai reiškia, kad kiekvienoje pakopoje yra ypatingas, būdingas tik tai pakopai, Kūrėjo valdymo supratimas ir pajautimas.

115/115398.jpg

הקדמה לספר הזהר מה

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir ši nefeš šviesa vadinasi pasaulio Asija domem (negyva) šviesa, kurios paskirtis ištyrinti žmogaus noro gauti dalį „domem“.

115/115174.jpg