kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • שהמעתיקים הללו קנו אצלם שם גדול על חשבוננו, אשר בזה מחזקים ודאי את תורתם המזויפת וקונים כח להכחיש את תורתינו הקדושה. בעה''ס, שפחה כי תירש גבירתה Šie „apsišaukėliai“ naudojasi mūsų išmintimi ir tuo stiprina, bei pagrindžia savo „išgalvotus mokymus“. Taip pat jie įgauna jėgų neigti mūsų šventąją Torą. (Baal Sulamas, „Kai tarnaitė paveldi ponią“ )

התבוננות שבועית פרשת מקץ

Savaitinė įžvalga Toros daliai Mikec

pagal mokyklą Hasulam, vad. ravo Adam Sinaj

Parašyta: „Ir štai iš upės pakyla septynios karvės gražiai atrodančios ir sveiko kūno, ir ganėsi melduose. Ir štai paskui jas pakyla iš upės kitos septynios karvės, blogai atrodančios ir sulysusio kūno, ir atsistojo prie karvių, prie upės kranto. Ir suvalgė blogai atrodančios ir labai sulysusios karvės septynias gerai atrodančias ir įmitusias karves“ (Berešit 41 – 2, 3, 4).

107/107436.jpg

הקדמה לספר הזהר סז

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir nenustebk, kad vienas žmogus gali savo veiksmais sąlygoti viso pasaulio pakilimą ar kritimą, nes yra nepajudinamas dėsnis: „Atskiras ir bendras yra tapatūs, kaip du vandens lašai“.

115/115266.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות סח

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Reikia žinoti, kad visos savybės ir visi polinkiai, kurie yra įdiegti žmoguje, santykiams su aplinkiniams, t.y. visos šios savybės ir visi polinkiai reikalingi žmogui Kūrėjo darbe. Ir iš pat pradžių buvo sukurti ir įdiegti žmoguje tik šiam vaidmeniui, nes tai ir yra galutinis žmogaus tikslas.

115/115232.jpg

הקדמה לספר הזהר סו

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir kai „Izraelio žmogus“ stiprina bei didina savo „vidinės“ pusės, t.y. „Izraelio aspekto“ savyje svarbumą, tada jis „Izrael“ aspektą iškelia virš išorinio, „pasaulio tautų“ aspekto.

115/115412.jpg

הקדמה לתלצוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tačiau visgi, kodėl žmogui neužtenka trečio aspekto, t.y. Kūrėjo valdymo „užmokesčiu ir bausme“, suvokimo?

115/115486.jpg