Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] ... ... ... [890] [891] [892] [893] [894] > Atgal > Atgal.
Parašyta: „Teisėjus ir prievaizdus (vykdytojus) pastatyk visuose savo vartuose, kuriuos Kūrėjas duoda tau, pagal tavo gimines, kad teistum tautą teisingumo teismu. Nenukrypk nuo įstatymo, nežiūrėk į veido svarbumą, neįmk kyšių, nes kyšis apakina išminčių akis ir iškreipia teisuolių kalbas. Teisingumo, teisingumo ieškok, kad gyventum ir paveldėtum žemę, kurią tau duoda Kūrėjas tavo Dievas“ (Dvarim 16 –18, 19, 20).
Moše perduoda Izraeliui Kūrėjo žodžius: „Žiūrėk, aš duodu tau šiandien palaiminimą ir prakeikimą. Palaiminimą, jei klausysite Kūrėjo priedermes, kurias aš šiandien jums prisakau. Ir prakeikimą, jei neklausysite Kūrėjo priedermių ir nukrypsite nuo kelio, kurį aš šiandien jums prisakau, ir eisite paskui kitus dievus, kurių nežinote“ (Dvarim 11 – 26, 27, 28).
Dabar panagrinėkime Adam Kadmon parcufų Galgalta, Ain Bet ir Sag „apsirengimo“ vienas kitu tvarką.
Dabar galime suprasti išminčių pasakymą, nuo kurio pradėjome šį įvadą: „Nerado Kūrėjas kito būdo, kaip perduoti Izraeliui palaiminimą, tik – „Šalom“ (taika).
Ir dabar suprask pacufo dešimt sfirot sof, esančių žemiau tabūro, sandarą. Taigi negalima sakyti, kad tai tik chasadim šviesos aspektas, visai be chochma.