kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • אמר ריש לקיש מנין שאין דברי תורה מתקיימין אלא במי שממית עצמו עליה. ברכות סג' – ב. שלבי הסולם, כי תצא, מלחמת הרשות Tora galioja (Toros paslaptis supranta) tik tam, kas numarina save dėl Jos. (Babilono Talmudas, Brachot 63 – 2)

פתיחה לחכמת הקבלה נו

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi gerai išaiškintas „cimcum alef“, kuris buvo padarytas malchut indui, t.y. bchina dalet, kad nebūtų gaunama aukštutinė šviesa į šio indo vidų.

115/115799.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה נה

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir taip pat, kaip yra išaiškinta Ain Bet parcufo išėjimo iš pirmo Adam Kadmon parcufo tvarka, taip yra visuose parcufuose iki pasaulio Asija pabaigos.

115/115797.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה נד

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Todėl naujo parcufo masachas nusileidžia į ankstesnio parcufo „chaze“ vietą, ir išveda ten zivug de aka dėka dešimt roš sfirot, iki aukštesnio parcufo pe.

115/115795.jpg

התבוננות שבועית פרשת שופטים

Savaitinė įžvalga Toros daliai Šoftim

pagal mokyklą Hasulam, vad. ravo Adam Sinaj

Parašyta: „Teisėjus ir prievaizdus (vykdytojus) pastatyk visuose savo vartuose, kuriuos Kūrėjas duoda tau, pagal tavo gimines, kad teistum tautą teisingumo teismu. Nenukrypk nuo įstatymo, nežiūrėk į veido svarbumą, neįmk kyšių, nes kyšis apakina išminčių akis ir iškreipia teisuolių kalbas. Teisingumo, teisingumo ieškok, kad gyventum ir paveldėtum žemę, kurią tau duoda Kūrėjas tavo Dievas“ (Dvarim 16 –18, 19, 20).

107/107475.jpg

התבוננות שבועית פרשת ראה

Savaitinė įžvalga Toros daliai Ree

pagal mokyklą Hasulam, vad. ravo Adam Sinaj

Moše perduoda Izraeliui Kūrėjo žodžius: „Žiūrėk, aš duodu tau šiandien palaiminimą ir prakeikimą. Palaiminimą, jei klausysite Kūrėjo priedermes, kurias aš šiandien jums prisakau. Ir prakeikimą, jei neklausysite Kūrėjo priedermių ir nukrypsite nuo kelio, kurį aš šiandien jums prisakau, ir eisite paskui kitus dievus, kurių nežinote“ (Dvarim 11 – 26, 27, 28).

107/107473.jpg