kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וטעם דבריהם הוא, כמו שבארנו, שבהיות כל עוסקי התורה, מזלזלים בפנימיות שלהם, ובפנימיות התורה, ומניחים אותה, כמו דבר שאין צורך בו בעולם. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Iš tikro kol visi, užsiimantys Tora, nevertina savo „vidinės“ pusės, t.y. neužsiima „vidine“ Tora, ir skaito tai ne pirmo svarbumo dalyku, neturinčiu didelės vertės pasaulyje. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

פתיחה לחכמת הקבלה סח

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taip pat ir gufo zon, vadinami n – h – j – m, taip pat pasidalino į dvi dalis. Taigi malchut, būdama „nukva“ („moteris“, mot. aspektas) buvo labiausiai pažeista, ir todėl ji pasisdarė pasaulio Asija vieta.

115/115821.jpg

מאמר לסיום הזוהר ז

Straipsnis Zoharo užbaigimui

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Iš tikro visa Tora ar „atvira” ar „paslėpta”, visa be jokių išlygų yra Kūrėjo mintys.

115/115820.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה סו, סז

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi, iškart su cimcumu, t.y. iškart su malchut pakilimu į biną, dar prieš „man“ (maldos) pakėlimą, ir prieš zivugą pasaulio A‘‘K nikvei einajim, Nekudot de Sag parcufas pasidalino į keturias dalis.

115/115819.jpg

התבוננות שבועית פרשת וזאת הברכה

Savaitinė įžvalga Toros daliai veZot aBracha

pagal mokyklą Hasulam, vad. ravo Adam Sinaj

Parašyta: „Štai palaiminimas, kuriuo palaimino Moše, Kūrėjo žmogus Izraelio sūnus, prieš savo mirtį. Ir pasakė: Kūrėjas atėjo iš Sinajaus, sužibėjo jiems iš Seiro, atsivėrė iš Parano kalno, ir ėjo su tūkstančiais šventųjų, Jo dešinėje – „Įstatymo ugnis“ אשדת (eš dat)“ (Dvarim 33 – 1, 2).

107/107481.jpg

מאמר לסיום הזוהר ו

Straipsnis Zoharo užbaigimui

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar tampa aiškus visas žmogaus, nusipelniusio vėl susijungti su Kūrėju, šlovingumas ir privalumas, kai žmogus nusipelno „formų sutapimo“ su Palaimintu Kūrėju.

115/115818.jpg