Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] ... ... ... [863] [864] [865] [866] [867] > Atgal > Atgal.
Ir dėl šių dviejų blogybių bei defektų, taip pat buvo „sugadintas” žmogaus kūnas, kuris nuo pasaulio sukūrimo pradžios buvo sukurtas su absoliučiu tikslumu.
Taigi paaiškinome or mekif ir or pnimi bitūšą, kai parcufas sukuria guf aspektą.
Taigi, kaip yra paaiškintos dvi zachar ir nekeva pakopos „Ain bet“ parcufo roš, lygiai taip pat šios pakopos išeina ir parcufo „Sag“ roš (galvoje).
Halacha nurodo, kad vaiko auklėjimas turi prasidėti nuo ankstyvo amžiaus. Tai, kad rabi Jehošua ben Chananja tapo vienu iškiliausių tanajų buvo jo mamos nuopelnas, kuri statė lopšį ten, kur išminčiai mokėsi Toros, kad jo ausys nuo pat kūdikystės būtų įpratę prie šventų žodžių.
Paskui yra taip pat įjungimas „zachar į nekevą“, t.y. rešimo de itlabšut įsijungia į rešimo de avijut.