Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] ... ... ... [890] [891] [892] [893] [894] > Atgal > Atgal.
Dabar galime geriau suprasti išminčiaus Hilelio atsakymą „gerui“ (žmogui, norinčiam pereiti į judaizmą), t.y. kad svarbiausia Toros „ašis“ yra „mylėk savo artimą, kaip save patį“.
Ant šabatinio stalo dedamos dvi chalos, jos yra uždengiamos specialia servetėle. Jos primena apie tai, kad Šabato garbei Kūrėjas duodavo dykumoje dvigubą manos porciją – po du omerus kiekvienam.
Tačiau čia, Ma Chadaše yra didelis skirtumas, t.y. šis parcufas pasidarė zachar aspektu, ir aukštesniu aspektu už Nekudim indus, nes Ma Chadaš ištaiso Nekudim indus.
Tora nieko nesako apie požymius, skiriančius košerinį paukštį nuo nekošerinio. Vietoje to, ji tiesiog išvardija netinkamus paukščius pagal jų pavadinimus.
Pagal tradiciją, praeinant pro „mezuzą“ – įeinant į namus ar išeinant iš jų – prie jos pridedama ranka, kuri po to bučiuojama. Šio papročio prasmė – priminti apie tas dvasines vertybes, kurias atspindi „mezuza“.