kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • „Ir kalbėjo Kūrėjas Moše sakydamas: Pinchas Eleazaro sūnus, Arono koheno sūnus nukreipė Mano pyktį nuo Izraelio sūnų, savo pavydu pavydėdamas Man, todėl neišnaikinau Izraelio sūnų savo pavyde. Todėl pasakyk: duodu jam savo taikos sandorį“ (Bemidbar 25 – 10, 11, 12).
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות יט

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Išminčiai pasakė: „Jis – blogio instinktas, jis – Satan, jis – mirties angelas, jis nusileidžia ir sugundo, ir paskui pats pakyla (į Dangų) ir kaltina, kol galiausiai paima žmogaus sielą“ (Talmudas, Bava Batra 17).

115/115772.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה מג

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi paskutinio rešimo de itlabšut aspekto pasilikimas kiekvieno parcufo masache de roš, sąlygojo dviejų pakopų „zachar“ (vyriškos) ir „nekeva“ (moteriškos) išėjimą.

115/115771.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה מב

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi paaiškinome, kodėl pakopos nusileidžia viena žemiau kitos, parcufų vystymosi vienas iš kito metu.

115/115767.jpg

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות יח

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar įeikime į šių dalykų gilumą ir pažvelkime į klaidą, kuri buvo „apibrėžta“ iš pradžių.

115/115766.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה מא

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir tuo pačiu būdu, kai susiformavo Ain Bet parcufo roš ir guf, vėl įvyko or mekif ir masacho de guf bitūšas, t.y. bitūšas su bchinos gimel masachu.

115/115765.jpg