Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] ... ... ... [888] [889] [890] [891] [892] > Atgal > Atgal.
Šios maldos įvedimas priskiriamas Icchakui, apie tai yra užuomina Toroje: „Ir išėjo Icchakas vakarop pasimelsti į lauką“ (Berešit 24). Ši malda atitinka auką, kurią aukodavo Šventykloje antroje dienos pusėje. Išminčiai pabrėžia ypatingą „Mincha“ maldos reikšmę ir sako, kad jos laikas – ypatingo Kūrėjo maloningumo laikas.
Keturios dienos metuose primena apie Šventyklos sugriovimą, ir jos atitinka 4 šios nelaimės etapus: tai 10 teveto, 17 tamuzo, 9 avo ir Gedalijos pasninkas. 10 teveto pasninkas tęsiasi nuo aušros iki saulėlydžio. Net jei ši diena išpuola penktadienį, yra pasninkaujama, nes yra parašyta: "...tą pačią dieną".
Ir pasakė Kūrėjas: „Negerai žmogui būti vienam, padarysiu jam pagalbininką pagal jį...“ Todėl paliks vyras tėvą ir motiną ir prilips prie savo žmonos ir taps jie vienu kūnu (Berešit 2:18; 2:24).
Ir jei pažiūrėsime į materialų pasaulį, atsiskleidžiantį mūsų pojūčiuose, taip pat surasime tokius „konkrečius” dalykus, apie kuriuos iš tikro mes neturime jokio apčiuopiamo supratimo ir įsivaizdavimo.
Panašiai, kaip Šabato metu žmogus atsiskiria nuo materialaus pasaulio, fizinio darbo, ir dvasiškai atsinaujina ateinančiai šešių darbo dienų savaitei, taip ir su שביעית – žmogui duodami vieneri metai, kad pakiltų į naują dvasinį lygį.