Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] ... ... ... [820] [821] [822] [823] [824] > Atgal > Atgal.
Pirmiausia reikia gerai suprasti du mūsų realybės analizės aspektus: pirma analizė – gėris ir blogis, antra analizė – tiesa melas.
Ir kaip jau paaiškinta, kad dėl or mekif ir or pnimi bitūšo malchut amesajemet masachas sugrįžo į malchut amizdaveget aspektą.
Dabar galime suprasti gėrio ir blogio „Pažinimo medžio“ nuodėmę, kurios gilumas neišpasakytas, ir išminčiai, „atvėrę mums sprindį“, uždarė dešimt.
Pradžioje reikia suprasti, kodėl skaitosi dešimt parcufo Ain Bet sfirot, kaip pirmo Adam Kadmon parcufo sūnus ir palikuonis?
Parašyta: „Ir kalbėjo Kūrėjas Moše, sakydamas: atkeršyk Izraelio sūnų kerštą mediečiams, paskui prisijunk (numirk) prie savo tautos. Ir pasakė Moše tautai, sakydamas: išsirinkite savanorius iš savo tarpo kariuomenei ir tegul padaro Kūrėjo kerštą mediečiui (Bemidbar 31 – 1, 2, 3).