kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • רֵישׁ לָקִישׁ אָמַר: אֵין אָדָם עוֹבֵר עֲבֵירָה אֶלָּא אִם כֵּן נִכְנַס בּוֹ רוּחַ שְׁטוּת. סוטה ג' – א'. זוהר, ויצא, ס''מ ואשת זנונים Reiš Lakiš sako: Žmogus nepadaro nuodėmės, bet tik, kai įeina į jį „kvailumo dvasia“. (Talmudas, Sota 3 – 1)

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות טז

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Pirmiausia reikia gerai suprasti du mūsų realybės analizės aspektus: pirma analizė – gėris ir blogis, antra analizė – tiesa melas.

115/115762.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה לט

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir kaip jau paaiškinta, kad dėl or mekif ir or pnimi bitūšo malchut amesajemet masachas sugrįžo į malchut amizdaveget aspektą.

115/115761.jpg

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות טו

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar galime suprasti gėrio ir blogio „Pažinimo medžio“ nuodėmę, kurios gilumas neišpasakytas, ir išminčiai, „atvėrę mums sprindį“, uždarė dešimt.

115/115760.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה לח

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Pradžioje reikia suprasti, kodėl skaitosi dešimt parcufo Ain Bet sfirot, kaip pirmo Adam Kadmon parcufo sūnus ir palikuonis?

115/115759.jpg

התבוננות שבועית פרשת מטות

Savaitinė įžvalga Toros daliai Matot

pagal mokyklą Hasulam, vad. ravo Adam Sinaj

Parašyta: „Ir kalbėjo Kūrėjas Moše, sakydamas: atkeršyk Izraelio sūnų kerštą mediečiams, paskui prisijunk (numirk) prie savo tautos. Ir pasakė Moše tautai, sakydamas: išsirinkite savanorius iš savo tarpo kariuomenei ir tegul padaro Kūrėjo kerštą mediečiui (Bemidbar 31 – 1, 2, 3).

107/107468.jpg