kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ועתה נבוא לעומק הענין, והטעות, שהיה קשור ברגלו, כי זה העצה"ד טו"ר, היה מעורב מבחי' חלל הפנוי, כלומר, מצורת הגדלות שבקבלה, שעליה היה הצמצום. בעה''ס, הקדמה לספר פנים מאירות Dabar įeikime į šių dalykų gilumą ir pažvelkime į klaidą, kuri buvo „apibrėžta“ iš pradžių. Tai reiškia, kad „Pažinimo medis“ buvo susijęs su „tuštuma“, t.y. su dideliu (egoistiniu) gavimu, kuriam buvo „apribojimas“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“)

פתיחה לחכמת הקבלה לב

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Gerai išaiškinome pasaulio Adam Kadmon or mekif, kurios didumui nėra ribų, paslaptį.

115/115743.jpg

התבוננות שבועית פרשת בלק

Savaitinė įžvalga Toros daliai Balak

pagal mokyklą Hasulam, vad. ravo Adam Sinaj

Parašyta: „Ir pasiuntė (Balakas) pasiuntinius pas Bilamą ben Beorą į Petorą..., kad pašaukti jį, sakydamas: Štai tauta išėjo iš Egipto ir „uždengė“ visą žemės paviršių, ir ji įsikūrė priešais mane. Ir dabar, ateik, prakeik man šią tautą, nes ji stipresnė už mane, gal tada aš pajėgsiu sumušti ją ir išvarysiu iš žemės, nes aš žinau, ką tu palaimini, tas būna palaimintas, o ką prakeiti, tas būna prakeiktas. (Bemidbar 22 – 5, 6)

107/107466.jpg

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות יב

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Panašiai ir dešimtyje šventumo sfirot mes išskiriame du priešingus aspektus. Tai reiškia, kad devynių pirmų sfirot pobūdis yra „sąlygojimas“, o malchut, dešimtos sfiros, pobūdis yra „gavimas“.

115/115742.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה ל, לא

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Kad suprasti penkių pasaulio Adam Kadmon pakopų ir taip pat visų žemesnių pasaulių A – B – J – A išsivystymą, reikia gerai suprasti guf masacho (kūno ekrano) nuskaidrėjimo aspektą.

115/115741.jpg

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות יא

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar galime suprasti rabi Simono straipsnį Midraš Raboje, aiškinantį Toros sakinį: „Padarykime žmogų” (Berešit 1 – 26).

115/115740.jpg