kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • Ir pasiuntė (Balakas) pasiuntinius pas Bilamą ben Beorą į Petorą..., kad pašaukti jį, sakydamas: Štai tauta išėjo iš Egipto ir „uždengė“ visą žemės paviršių, ir ji įsikūrė priešais mane. Ir dabar, ateik, prakeik man šią tautą, nes ji stipresnė už mane, gal tada aš pajėgsiu sumušti ją ir išvarysiu iš žemės, nes aš žinau, ką tu palaimini, tas būna palaimintas, o ką prakeiti, tas būna prakeiktas. (Bemidbar 22 – 5, 6)
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

הקדמה לספר הזהר

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir tegul neapgauna tavęs filosofų teigimas, kad sielos esmė yra intelektas.

115/120327.jpg

שמעתי

„Šamati“

tai, ką ravas Baruchas Ašlagas girdėjo iš savo tėvo Baal Sulamo

Tiesa yra tai, ką žmogus jaučia ir mato savo akimis ir tai vadinasi „užmokestis ir bausmė“.

115/120326.jpg

שמעתי

„Šamati“

tai, ką ravas Baruchas Ašlagas girdėjo iš savo tėvo Baal Sulamo

Žinoma, kad yra „kairės“ pusės dvasinis kelias ir „dešinės“ pusės dvasinis kelias.

115/120325.jpg

שמעתי

„Šamati“

tai, ką ravas Baruchas Ašlagas girdėjo iš savo tėvo Baal Sulamo

„Lapas“ užstoja saulės šviesą ir atsiranda „šešėlis“. Dvasiniame darbe yra du šešėliai: Pirmas – „šešėlis, ateinantis iš šventumo pusės. Antras – ateinantis dėl nuodėmės. Tai reiškia, kad yra dvi „šviesos“ paslėpimo rūšys.

115/120324.jpg

שמעתי

„Šamati“

tai, ką ravas Baruchas Ašlagas girdėjo iš savo tėvo Baal Sulamo

Žmogus susideda iš trijų (dvasinių) „kūnų“: a) „vidinis“ kūnas – šventos sielos „drabužis“; b) „klipat noga (švytintis, analizė) – pusiau netyras ir pusiau šventas; c) „miška de chivija“ – „gyvatės oda“ (netyras, visiškai nepataisomas).

115/120322.jpg