Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] ... ... ... [746] [747] [748] [749] [750] > Atgal > Atgal.
Žinoma, kad yra „kairės“ pusės dvasinis kelias ir „dešinės“ pusės dvasinis kelias. Žodis „dešinė“ ימין (jamin) yra artimas žodžiui הימן (heimin) „tikėjo“.
„Lapas“ užstoja saulės šviesą ir atsiranda „šešėlis“. Dvasiniame darbe yra du šešėliai: Pirmas – „šešėlis, ateinantis iš šventumo pusės. Antras – ateinantis dėl nuodėmės.
Tik tiems, kurie buvo atsidavę Kūrėjo darbui, pasiekę tam tikras dvasines pakopas bei nuovokūs – tik tiems buvo leista ateiti pas Baal aSulamą.
Žmogus susideda iš trijų (dvasinių) „kūnų“: a) „vidinis“ kūnas – šventos sielos „drabužis“; b) „klipat noga (švytintis, analizė) – pusiau netyras ir pusiau šventas; c) „miška de chivija“ – „gyvatės oda“ (netyras, visiškai nepataisomas).
Dabar tampa aiškus visas žmogaus, nusipelniusio vėl susijungti su Kūrėju, šlovingumas ir privalumas, kai žmogus nusipelno „formų sutapimo“ su Palaimintu Kūrėju.