Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] ... ... ... [889] [890] [891] [892] [893] > Atgal > Atgal.
Ir tai trijų aspektų: „Priedermė“ (micva – מצוה); „Prasižengimas“ (avera – עבירה); ir „Galimybė“ (rešut – רשות) paslaptis.
Kaip jau kalbėjau Baal Šem Tovo vardu, kad prieš priedermės vykdymą nereikia galvoti apie Apvaizdą. Bet atvirkščiai, žmogus turi pasakyti: „Jei ne aš už save, tai kas už mane“.
Tad, kai kalba eidavo apie naudą dvasingume ir naudą mokiniams, ravas Baruchas visiškai negailėdavo jėgų ir pastangų.
„Keturi įėjo į „Pardes“ פרדס (Rojaus Sodą)“.
Ir visam šiam dalykui yra aiški priežastis, t.y. sumažėjo tikėjimas Kūrėju bendrai, ir tikėjimas šventais kartos išminčiais atskirai.