kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • רבי יוסי הגלילי אומר אין זקן אלא מי שקנה חכמה. קידושין לב' – ב. שלבי הסולם, מועדים, מהו ענין יסורים בעבודה Rabi Josi iš Galilėjos sako: Senas – tas, kas įgijo išmintį. (Talmudas, Kidušin 32 – 2), (Šlavei haSulam „Kentėjimai dvasiniame darbe“)

פתיחה לחכמת הקבלה נו  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį





                  „Cimcum bet“ dar vadinamas „Adam Kadmono n – h – j cimcumas“


                                                       56.


Taigi gerai išaiškintas „cimcum alef“, kuris buvo padarytas malchut indui, t.y. bchina dalet, kad nebūtų gaunama aukštutinė šviesa į šio indo vidų.

Taip pat paaiškinti masacho ir zivugo de aka su aukštutine šviesa aspektai, t.y. kaip masachas pakelia or chozer, kuris pasidaro naujais gavimo indais vietoj bchina dalet.

Ir taip pat paaiškintas masacho de guf kiekviename parcufe nuskaidrėjimo aspektas, kuris įvyksta dėl or pnimi ir or mekif bitūšo.

Taigi paaiškinome keturių „Tanta“ aspektų kiekviename parcufo gufe išėjimą, masacho nuskaidrėjimo metu.

Taip pat, kaip šis nuskaidrėjimas pakelia masachą de guf į masacho de roš aspektą ir padaro jį tinkamą zivugui de aka su aukštutine šviesa.

Ir to dėka gimsta antras parcufas, viena pakopa žemesnis už ankstesnį.
Taip išeina trys pirmieji Adam Kadmon parcufai, vadinami: Galgalta, Ain Bet ir Sag, ir apsirengia vienas kitu.