kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • רבי לויטס איש יבנה אומר: מאוד, מאוד הוי שפל רוח, שתקוות אנוש – רימה. רבי יוחנן בן ברוקא אומר כל המקלל שם שמים בסתר, נפרעים ממנו בגלוי, אחד שוגג ואחד מזיד בחילל השם. אבות ד – ד Rabi Levitas iš Javnės sako: Būk labai, labai nusižeminęs, nes žmogaus viltis (ateitis) – kapo kirmėlės. (Avot 4 – 4)

פתיחה לחכמת הקבלה יט  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

   


                                                      

                                                        19.


Taigi, kaip išaiškinome, trys pirmieji aspektai dar nesiskaito „indu“ (kli), ir tik „ketvirtas aspektas“ (bchina dalet) skaitosi „indu“ (kli).
 
Tai reiškia, kad trys pirmieji aspektai yra priežastys, sąlygojančios, kad būtų užbaigta „bchina dalet“.
Ir todėl „bchinoje dalet“ po jos užbaigimo „įsirašė“ visi keturi gavimo aspektų dydžiai.


Pirmiausia yra „pirmas aspektas“ (bchina alef), kuriame gavimo dydis yra „silpniausias“.
Toliau eina „antras aspektas“ (bchina bet), kuriame gavimo dydis jau truputį „grubesnis (storesnis)“, nei „bchinoje alef“.
Paskui eina „trečias aspektas“ (bchina gimel) su dar „grubesniu (storesniu)“, nei „bchinoje bet“.
gavimo dydžiu.
Ir paskutinis yra „ketvirtas aspektas“ (bchina dalet) – tai nuosava „bchina dalet“, kurioje noras gauti išpildytas pilna apimtimi.
Dar galima išskirti, kad šioje „bchinoje dalet“ yra įjugta visų keturių aspektų „šaknis“ (šoreš), kuris yra visų skaidriausias aspektas.


Taigi visi penki gavimo aspektai, įjungti į „bchiną dalet“, taip pat yra vadinami dešimties sfirot vardais.
Ir tai – keturi aspektai: chochma, bina, tiferet ir malchut, o šaknis vadinama keter.