kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הנה עין ה' אל יראיו למיחלים לחסדו. להציל ממות נפשם ןלחיותם ברעב. תהלים לג' – יח', יט'. רב ברוך אשלג, שלבי הסולם „Kūrėjo akis ant bijančių Jo, laukiančių Jo gerumo, kad išgelbėti jų sielas nuo mirties, ir maitinti juos bado metu“ (Tehilim 33 – 18, 19).

פתיחה לחכמת הקבלה יט  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

   


                                                      

                                                        19.


Taigi, kaip išaiškinome, trys pirmieji aspektai dar nesiskaito „indu“ (kli), ir tik „ketvirtas aspektas“ (bchina dalet) skaitosi „indu“ (kli).
 
Tai reiškia, kad trys pirmieji aspektai yra priežastys, sąlygojančios, kad būtų užbaigta „bchina dalet“.
Ir todėl „bchinoje dalet“ po jos užbaigimo „įsirašė“ visi keturi gavimo aspektų dydžiai.


Pirmiausia yra „pirmas aspektas“ (bchina alef), kuriame gavimo dydis yra „silpniausias“.
Toliau eina „antras aspektas“ (bchina bet), kuriame gavimo dydis jau truputį „grubesnis (storesnis)“, nei „bchinoje alef“.
Paskui eina „trečias aspektas“ (bchina gimel) su dar „grubesniu (storesniu)“, nei „bchinoje bet“.
gavimo dydžiu.
Ir paskutinis yra „ketvirtas aspektas“ (bchina dalet) – tai nuosava „bchina dalet“, kurioje noras gauti išpildytas pilna apimtimi.
Dar galima išskirti, kad šioje „bchinoje dalet“ yra įjugta visų keturių aspektų „šaknis“ (šoreš), kuris yra visų skaidriausias aspektas.


Taigi visi penki gavimo aspektai, įjungti į „bchiną dalet“, taip pat yra vadinami dešimties sfirot vardais.
Ir tai – keturi aspektai: chochma, bina, tiferet ir malchut, o šaknis vadinama keter.