kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • רבי לויטס איש יבנה אומר: מאוד, מאוד הוי שפל רוח, שתקוות אנוש – רימה. רבי יוחנן בן ברוקא אומר כל המקלל שם שמים בסתר, נפרעים ממנו בגלוי, אחד שוגג ואחד מזיד בחילל השם. אבות ד – ד Rabi Levitas iš Javnės sako: Būk labai, labai nusižeminęs, nes žmogaus viltis (ateitis) – kapo kirmėlės. (Avot 4 – 4)

הקדמה לספר הזהר  

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



52.


Ir kai žmogus ištyrina savo noro gauti dalį „comeach“ pastoviai, jis negrįžtamai pakyla į pasaulį Jecira.
Tai reiškia, kad žmogus pastoviai pasiekia pakopą ruach.
Taip pat ir čia žmogus gali pasiekti ir pajusti nešama ir chaja šviesas, bina ir chochma sfirose, esančiose pasaulyje Jecira, tačiau tik ruach aspekto.


Visą tai žmogus pasiekia dar prieš tai, kai nusipelnė ištyrinti noro gauti dalį „chai ir medaber“ absoliutaus pastovumo aspektu, taip kaip yra paaiškinta pasaulyje Asija.
Tačiau, kaip jau sakėmė, šias šviesas žmogus pasiekia nepastoviai.
Iš tikro, kai žmogus nusipelno ištyrinti noro gauti dalį „comeach“ pastoviai, pas jį jau yra pilnas sutapimas tik su pasauliu Jecira.



53.


Kai žmogus ištyrina savo noro gauti dalį „chai“, ir apverčia jį į norą sąlygoti,
kai „paliudija žinantis paslaptis, kad žmogus jau nesugriš vėl prie savo kvailystės“.
Tada žmogus jau yra formų su pasauliu Brija sutapime, todėl pakyla ir gauna pastoviai nešama šviesą.
Ir kai žmogus ištyrina (laikinai) dalį savo kūno dalį „medaber“,
jis gali pakilti iki sfiros chochma ir gauti šviesą chaja, esančią ten.
Tačiau tik laikinai, nes neišsityrino noro „medaber“ pastoviai.


54.


Ir kai žmogus nusipelno pastoviai išsityrinti savo noro gauti dalį „medaber“,
jis nusipelno formų su pasauliu Acilut sutapimo.
Todėl tada žmogus pakyla į Acilut pasaulį ir ten gauna šviesą chaja pastoviai.
Kai žmogus nusipelno dar daugiau, tada jam nusileidžia Ein Sofo Palaiminto šviesa jechida,
kuri apsirengia į šviesą chaja.