kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • רבי יוסי הגלילי אומר אין זקן אלא מי שקנה חכמה. קידושין לב' – ב. שלבי הסולם, מועדים, מהו ענין יסורים בעבודה Rabi Josi iš Galilėjos sako: Senas – tas, kas įgijo išmintį. (Talmudas, Kidušin 32 – 2), (Šlavei haSulam „Kentėjimai dvasiniame darbe“)

מבוא לספר הזהר  

Pratarmė knygai Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

                 


                      

                                                           9.


Ir kaip sakėme Trečiame apribojime, kad Zoharas nekalba apie patį Acilut pasaulį,
todėl Acilut pasaulis yra, kaip „baltas knygos lapas”.
Tai reiškia, kad Zohare yra kalbama tik apie švytėjimą trijuose B – J – A pasauliuose,
ir tai yra kaip „rašalo” aspektas,
kuriuo knygoje yra užrašomos raidės ir jų junginiai.
Todėl knyga Zohar kalba tik minėtų dviejų apribojimų ribose,
t.y. apie švytėjimą, kurį pasauliai B – J – A savo „vietose” gauna iš Acilut pasaulio.


Iš tikro, praeinanti pro pasaulio Acilut „parsą” (pertvarą) šviesa, labai sumažėja,
ir skaitosi tik „Acilut indų švytėjimu”.
Iš kitos pusės pasauliai B – J – A gali pakilti virš „parsos” į Acilut pasaulį,
ir tada Acilut pasaulio sfirot Bina, Tiferet ir Malchut „apsirengia” B – J – A pasauliais.
Tada šie pasauliai vietoj pilnos šviesos gauna tik Acilut pasaulio „švytėjimą”.