kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • רבי לויטס איש יבנה אומר: מאוד, מאוד הוי שפל רוח, שתקוות אנוש – רימה. רבי יוחנן בן ברוקא אומר כל המקלל שם שמים בסתר, נפרעים ממנו בגלוי, אחד שוגג ואחד מזיד בחילל השם. אבות ד – ד Rabi Levitas iš Javnės sako: Būk labai, labai nusižeminęs, nes žmogaus viltis (ateitis) – kapo kirmėlės. (Avot 4 – 4)

זהר הקדמת ספר הזהר אותיות דרב המנונא סבא  

Zohar „Ravo Hemnuna Saba raidės“ 18

rabi Šimonas ben Jochajus

 
 
 

Uždaryti užduotį





                                                       (Ištraukos)


                                                   Zohar


Sukūrė Kūrėjas auštutines raides didelėmis (užuomina į biną, aukštutinį pasaulį), o apatines raides mažomis (užuomina į malchut, apatinį pasaulį).
Todėl parašyta: ב ב „Bet“, „Bet“ tai yra: בראשית ברא „pirmiausia sukūrė“ (Berešit 1 – 1),
ir א א „Alef“, „Alef“ tai yra: אלהים את „Kūrėjas, „et“ (galininko prielinksnis).
Kur pirmos „Alef“ ir „Bet“ yra „viršutinės“ raidės (iš bina),
o antros „Alef“ ir „Bet“ yra „apatinės“ raidės, iš malchut.
Ir visos raidės yra vienybėje, ir viršutinės, ir apatinės (kad sąlygoti vienos kitoms).


                                           Sulam              Jehuda Ašlagas


„Didelės“ raidės yra iš „aukštutinio“ pasaulio, o „mažos“ – iš „apatinio“.
Tai reiškia, kai „aukštesnis“ nori sąlygoti „apatiniam“, jis privalo „apsirengti“ apatiniu.
Ir tai dviejų raidžių „Bet“ ir dviejų raidžių „Alef“ pirmuose Toros žodžiuose paslaptis.

Taigi pirma raidė „Bet“ (iš binos) „aprengia“ apatinę raidę „Bet“ (iš malchut).
Ir taip pat pirma raidė „Alef“ aprengia antra „Alef“, kad galėtų sąlygoti jai.
O tai, kad „visos raidės yra vienybėje, ir „viršutinės“, ir „apatinės“, yra dėl to, kad viršutinės yra „apsirengusios“ apatinėmis, kad galėtų sąlygoti joms.