kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הנה עין ה' אל יראיו למיחלים לחסדו. להציל ממות נפשם ןלחיותם ברעב. תהלים לג' – יח', יט'. רב ברוך אשלג, שלבי הסולם „Kūrėjo akis ant bijančių Jo, laukiančių Jo gerumo, kad išgelbėti jų sielas nuo mirties, ir maitinti juos bado metu“ (Tehilim 33 – 18, 19).

הקדמה לתלמוד עשר הספירות סב ,סג, סד  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                        62.


Ir taip pat vadinasi „vidurinysis“.
Taigi, kai žmogus nusipelnė „sugrįžimo iš baimės“, jis tapo pasiruošęs tikro užsiėmimo Tora ir priedermėmis dėka nusipelnyti „sugrįžimo iš meilės“.
Ir tada gali nusipelnyti pakopos „absoliutus teisuolis“.
Išeina, kad dabar žmogus randasi „viduryje“ tarp baimės ir meilės, ir todėl vadinasi „vidurinysis“.
Tada, kai prieš tai nebuvo visai net pasiruošęs šiam „sugrįžimui iš meilės“.



                                                               63.


Taigi, gerai išaiškėja pirma Kūrėjo veido atvėrimo pakopa, t.y. Kūrėjo valdymas „užmokesčiu ir bausme“, kai „paliudija Žinantis paslaptis, kad žmogus jau nebesugrįš prie savo kvailystės (nuodėmės)“. 
Ir tai vadinasi „sugrįžimas iš baimės“, nes tyčiniai nusikaltimai virsta „klaidomis“.
Ir taip pat žmogus vadinasi „nevisiškas teisuolis“, arba „vidurinysis“.


                                                        64.


Dabar išsiaiškinkime antrą „Kūrėjo veido“ atvėrimo pakopą, ir tai – tikro ir amžino Kūrėjo valdymo suvokimas.
Taigi tai supratimas, kad Kūrėjas valdo kūrinius aspektu „geras ir darantis gerumą“ ir blogiems ir geriems, o žmogus, nusipelnęs tokio Kūrėjo valdymo suvokimo, vadinasi „absoliutus teisuolis“. 
Ir „sugrįžimo iš meilės“ dėka visi žmogaus tyčiniai nusikaltimai virsta „nuopelnais“.
Taigi, išaiškinome keturis Kūrėjo valdymo kūriniais (žmonėmis) aspektus. 
Kur trys pirmos pakopos: „dvigubas paslėpimas“,
„paprastas paslėpimas“,
„Kūrėjo valdymas užmokesčiu ir bausme“ yra tik „pasiruošimas“.
Tai reiškia, kad kad visų šių trijų pakopų pagalba žmogus gali nusipelnyti „ketvirtos pakopos“.
Ir tai – „tikro ir amžino“ Kūrėjo valdymo kūriniais suvokimas.