kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ובסבת ב' הקלקולים הנ"ל נתקלקל ג"כ בנין גופו של אדם להיותו מותאם מצד היצירה, בתכלית הדיוק, לקבלת שפע של קיומו, ממערכת הקדושה. בעה''ס, הקדמה לספר פנים מאירות Ir dėl šių dviejų blogybių bei defektų, taip pat buvo „sugadintas” žmogaus kūnas, kuris nuo pasaulio sukūrimo pradžios buvo sukurtas su absoliučiu tikslumu, nes pradžioje kūnas „gausybę“, t.y. maistą, savo egzistencijai palaikyti gaudavo iš „šventumo“ sistemos. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“)

ההסתר והגילוי של הבורא

Kūrėjo pasislėpimas ir atsivėrimas

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Žmogus nejaučia net Kūrėjo „kitos pusės“, t.y. žmogus visai nejaučia, kad kažkas išplaukia iš Kūrėjo.

115/115233.jpg

פרי חכם אגרות קודש פא

„Šventi laiškai“ psl. 81

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Pakalbėkime apie atgailą. Tai galima pavadinti „tobulumu“, kai pamatai, kad viskas yra apspręsta iš anksto.

115/115236.jpg

פרי חכם אגרות קודש סא

„Šventi laiškai“ psl. 61

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Kaip jau kalbėjau Baal Šem Tovo vardu, prieš priedermės vykdymą nereikia galvoti apie Apvaizdą. Bet atvirkščiai, žmogus turi pasakyti: „Jei ne aš už save, tai kas už mane“.

115/115237.jpg

זהר בית שלישי לא כתיב באורייתא

Zohar „Trečioji Šventykla neaprašyta Toroje“

rabi Šimonas ben Jochajus

Vieną dieną atėjo filosofas, pasaulio tautų išminčius ir paklausė rabi Šimoną: „Senoli, senoli turiu tau tris klausimus.

115/115247.jpg

שמעתי לו

„Šamati“ 36

tai, ką girdėjo ravas Baruchas Ašlagas iš savo tėvo Baal Sulamo

Žmogus susideda iš trijų (dvasinių) „kūnų“: a) „vidinis“ kūnas – šventos sielos „drabužis“; b) „klipat noga (švytintis, analizė) – pusiau netyras ir pusiau šventas; c) „miška de chivija“ – „gyvatės oda“ (netyras, visiškai nepataisomas).

115/115255.jpg